Deze bedrijven schitterden dit jaar met corona-inhakers op social media

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Corona zal het eerste zijn wat je benoemt als je later terugdenkt aan 2020. Sinds maart gaat het bijna nergens anders meer over. Voor webcare-medewerkers was het de afgelopen tijd de uitgelezen kans om zichzelf van hun beste kant te laten zien en in te haken op het virus. En dat werd ook massaal gedaan.

Advertentie
advertisement

Thuiswerken werd begin dit jaar het nieuwe normaal. Zo ervaarden ook de webcare-medewerkers van bol.com.

Tele2 daagde webcare-teams van andere bedrijven uit om thuis te blijven, in de hoop dat de rest van Nederland volgde.

Lidl vond het begin van de coronacrisis de perfecte gelegenheid om hun medewerkers in het zonnetje te zetten.

Een gesloten Efteling bedacht een manier waarop fans tóch nog de magie van de Efteling thuis konden beleven.

Wanneer mensen toch massaal de straat en winkels in gaan, kan bol het niet laten om er een grap over te maken.

Niet alleen begin dit jaar haakten bedrijven in op de crisis, ook dit najaar blijft het een grote trend onder de bedrijven.

cocacola

Tussen alle grappen door deelt Netflix een belangrijk bericht: zorg voor jezelf.

netflix

Iets met een rendier, kerst, Qmusic en 2020.

qmusic

Ook de bioscopen van Vue kunnen het niet laten om perfect in te haken.

vue

En we sluiten dit artikel en dit jaar af met een borrel van Heineken.

heineken

Over The Best Social Media.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Samea Atmodimedjo.

Advertentie