Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze bedrijven schitterden dit jaar met corona-inhakers op social media

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
rendier

Corona zal het eerste zijn wat je benoemt als je later terugdenkt aan 2020. Sinds maart gaat het bijna nergens anders meer over. Voor webcare-medewerkers was het de afgelopen tijd de uitgelezen kans om zichzelf van hun beste kant te laten zien en in te haken op het virus. En dat werd ook massaal gedaan.

Thuiswerken werd begin dit jaar het nieuwe normaal. Zo ervaarden ook de webcare-medewerkers van bol.com.

Tele2 daagde webcare-teams van andere bedrijven uit om thuis te blijven, in de hoop dat de rest van Nederland volgde.

Lidl vond het begin van de coronacrisis de perfecte gelegenheid om hun medewerkers in het zonnetje te zetten.

Een gesloten Efteling bedacht een manier waarop fans tóch nog de magie van de Efteling thuis konden beleven.

Wanneer mensen toch massaal de straat en winkels in gaan, kan bol het niet laten om er een grap over te maken.

Niet alleen begin dit jaar haakten bedrijven in op de crisis, ook dit najaar blijft het een grote trend onder de bedrijven.

cocacola

Tussen alle grappen door deelt Netflix een belangrijk bericht: zorg voor jezelf.

netflix

Iets met een rendier, kerst, Qmusic en 2020.

qmusic

Ook de bioscopen van Vue kunnen het niet laten om perfect in te haken.

vue

En we sluiten dit artikel en dit jaar af met een borrel van Heineken.

heineken

Over The Best Social Media.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Samea Atmodimedjo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in