DVJ Insights en Wastecraft uitgeroepen tot Marketing Company’s of the Year

Nima introduceert nieuwe Awards, met winnaars in drie categorieën. Donderdag ontvangen zij de prijs.

De winnaars van de categorieën Small en Medium. Boven: Wastecraft (small), onder DVJ Insights (medium). 15 juni wordt de winnaar van categorie Large bekendgemaakt.

Nima heeft de winnaars bekendgemaakt in de categorieen Medium en Small van de Nima Marketing Company’s of the Year-awards. Deze nieuwe awards worden toegekend aan organisaties die een bijzondere marketingprestatie hebben neergezet vanuit een integrale benadering.

Naast de prestaties van bedrijfsdoelstellingen in 2022, zijn ook de bijdragen aan economische, maatschappelijke en duurzame doelen meegewogen. De jury stond onder voorzitterschap van Jan Willem Koch, Register Marketeer en managing director Hallmark Cards en Nicole Verburg, director VodafoneZiggo en bestuursvoorzitter Nima. 

Recycle-bak voor appelboom voor Fruitmasters
Recycle-bak voor appelboom voor Fruitmasters Foto: Wasteland
Skateboard van gerecyclede waterflessen Beat x Wateboards
Skateboard van gerecyclede waterflessen Beat x Wateboards Foto: Wasteland


Small: winnaar Wastecraft

Het jonge designmerk heeft als missie mensen meer bewust maken van de waarde van hergebruik van materialen. 

Nu is het vaak niet duidelijk of een product van gerecycled materiaal is gemaakt. Door afval altijd visueel herkenbaar te houden in design, door er een visuele designkwaliteit van te maken, laten Wateland een product zelf het verhaal van recycling vertellen. 

Sven Noordhoek, mede-eigenaar van Wastecraft:  ‘Door van het afval van bedrijven design te maken, creëer je aandacht voor de duurzaamheidsverhalen van bedrijven. Dit draagt niet alleen bij aan de reputatie van bedrijven, maar leidt ook tot verandering en zelfs sales.’ 

 

Medium: winnaar DVJ Insights

In de categorie medium ging de winst naar DVJ Insights.  Dit heeft zijn strategie gebaseerd op twee belangrijke uitgangspunten: het beste onderzoeksbureau zijn en de beste plek voor mensen om te werken.

Ceo en eigenaar Lucas Hulsebos: ‘Dat betekent een volledige geïntegreerde marketingorganisatie waarin iedereen bijdraagt aan het vergaren van kennis en het delen hiervan, we allemaal direct werken voor klanten, en we samen continu innoveren en optimaliseren.’

Door deze manier van werken binnen DVJ zijn álle 90 medewerkers ware ambassadeurs van het DVJ Insights merk, aldus Hulsebos.

Large 

In de categorie Large zijn er drie genomineerden. Dit zijn: Bever, Henri Willig Groep en de Rabobank.

 

De uitreiking van alle NIMA Marketingprijzen vindt plaats op donderdag 15 juni 2023 tijdens NIMA Marketing Day in DeFabrique in Utrecht.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie