Creatie & Campagnes

BeyenMeyer roept jonge reclametalentjes op commercial te maken op dag lerarenstaking

Redactie | 7 december 2017, 8:59

Het bureau nodigt kinderen van 8-12 jaar uit samen een reclamespot te maken die eenmalig wordt uitgezonden in een Ster-blok.

Veel meesters en juffen in het basisonderwijs leggen volgende week dinsdag hun werk neer. Met deze actie willen zij aandacht vragen voor de hoge werkdruk en een hoger salaris.Dat betekent dat heel veel scholieren een dag vrij zijn en veel werkende ouders dus met hun kroost omhoog zitten.

Om de ouders, maar vooral om de leraren een hart onder de riem steken nodigt reclamebureau BeyenMeyer reclametalentjes van 8-12 jaar oud uit. 

Gerda Havertong legt het hieronder uit

Creatieve kinderen krijgen de mogelijkheid om een andere blik op de problematiek te werpen en hun ideeën, meningen en wie weet zelfs oplossingen te verkopen in een echte commercial. Kinderlogica als medicijn? 

Kinderen in de leeftijd van 8-12 jaar kunnen zich aanmelden via megatalentjes@beyenmeyer.nl. Diegene met de leukste en origineelste aanmelding worden uitgenodigd. Net zoals bij een reguliere buitenschoolse opvang, zijn de kinderen vanaf 08.00 uur welkom en krijgen ze gedurende de dag alle facetten van het reclamevak mee. Aan het einde van de dag presenteren ze de film aan hun ouders. Ook wordt de reclamefilm aangeboden aan Minister van Onderwijs Arie Slob.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Beyenmeyer reclametalentjes

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs