Creatie & Campagnes

Insight VEED maakt shortlist ‘Beste Brand Campagne 2015’ bekend

Sander Beekman, redactie | 4 april 2016, 14:06

Brisk, Doritos, Giro 555, ING, Vodafone en Wehkamp strijden om de stem van de YouTuber.

In maakte VEED bekend in aanvulling op het publieksevent een industriedag te organiseren, onder de naam Insight Veed. Hier delen YouTubers de laatste trend en geheimen van hun ‘opkomende wereld’ en laten zij aanwezige marketeers de ingrediënten van een succesvolle samenwerking zien.

Daarnaast wordt de ‘’ uitgereikt door een jury, enkel bestaande uit YouTubers. Vandaag werd de shortlist gepresenteerd met nog zes campagnes in de race:

Brisk:

Doritos:

Giro 555:

ING:

14

Vodafone:

Wehkamp:

;s Next Style Vlogger Case Study (Dutch)

Insight VEED wordt op 8 april georganiseerd in de Westergasfabriek Amsterdam. Klik op de voor meer informatie.

Over de auteur

Sander Beekman
Stukjestikker en filmmaker voor team Adformatie, met een focus op creatie en (online) campagnes. Lees meer over Sander Beekman

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items VEED Insight Veed

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs