Creatie & Campagnes

Strategen: ‘Jumbo is winnaar kerstcommercials’

Roderick Mirande, redactie | 8 december 2017, 16:11

De reacties op de kerst-tvc’s van de supermarkten zijn uitermate positief. Maar er zijn nog wel een paar noten te kraken.

Deze week maakte Nederland kennis met de kerstcommercials van Plus, Albert Heijn en Jumbo. Een opvallend emotioneel kersttrio, waaruit we op lijken te moeten maken dat John Lewis nu ook voet zet op Nederlandse grond. In overdrachtelijke zin dan. Adformatie vroeg vijf communicatiestrategen (zonder di...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Kerstmis 2017 Jumbo Albert Heijn

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs