Overslaan en naar de inhoud gaan

Emma Koster versterkt bestuur NIMA Young Professionals

"Jonge marketeers kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken"
Partner
NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Community NIMA Young Professionals
Community NIMA Young Professionals
  • Informatie over de NIMA groep voor jonge marketeers werkwijze en leuke events

Emma Koster, Brand Manager bij Nestlé, sluit zich aan bij het bestuur van NIMA Young Professionals. Met een frisse blik en veel enthousiasme wil ze bijdragen aan de groei van jonge vakgenoten.

“Persoonlijke en professionele ontwikkeling vind ik ontzettend belangrijk,” vertelt Emma. “Veel young professionals zijn ambitieus, maar kunnen soms net dat extra zetje gebruiken. Juist dan is een community als NIMA YP onmisbaar.”

Die community is er speciaal voor marketeers tot 35 jaar. Voor iedereen die wil sparren, leren van anderen en ontdekken welke richting het vak op kan. Want, zoals Emma het treffend zegt: “Na je eerste baan zijn er zóveel mogelijkheden. Het helpt enorm om ervaringen te delen en je netwerk te verbreden.”

Ze ziet ook volop kansen voor marketing met AI: “Het maakt je werk niet overbodig, maar juist creatiever.” Toch is ze kritisch op hypes: “Liever duurzame groei dan een zoveelste ‘growth hack’.”

Met Emma aan boord is de NIMA Young Professionals-community weer een stuk sterker – en nog leuker voor jonge marketeers die hun vak én zichzelf willen ontwikkelen.

https://www.nima.nl/communitie...

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing, communicatie en sales. NIMA ondersteunt professionals binnen die vakgebieden gedurende hun carrière op het terrein van kennis, professionele vaardigheden, biedt contactmomenten en inspiratie. NIMA geeft met examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel van NIMA is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in