Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes

In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
Partner
Publicis Groupe

THE POWER OF ONE. Publicis Groupe bundelt de kracht van al haar expertises om levensechte ideeën te creëren. We zijn 7 disciplines onder één dak. Data, technologie, media, digitaal, creatie, pr en productie.Dé plek voor krachtige partnerships. Door de naadloze synchronisatie van onze disciplines, zijn wij in staat om persoonlijke klantervaringen op schaal te ontwikkelen. Creativiteit maakt hierbij het onderscheid. VIVA LA DIFFERENCE

Lees meer

 

Lees minder
Pride Is Not (Just) An Ad
Pride Is Not (Just) An Ad

Pride Is Not (Just) An Ad, de queer belangenorganisatie binnen Publicis Groupe NL, lanceert met trots de tweede editie van het jaarlijkse onderzoek Brands, Pride & Advertising. Het nodigt professionals uit de creatieve sector, leden van de LGBTQ+-gemeenschap én het bredere Nederlandse publiek uit om hun visie te delen op de zichtbaarheid van LGBTQ+ in reclame.

Jouw perspectief telt
In samenwerking met onderzoeksbureaus MSi en Publicis Insights richt dit onderzoek zich op urgente vragen als:

  • Wordt de aandacht voor LGBTQ+ in campagnes als oprecht ervaren, of als tokenisme?
  • Gaat zichtbaarheid soms ten koste van andere maatschappelijke thema’s?
  • En is een campagne rond Pride voldoende, of moeten merken meer doen buiten de Pride-maand om?

Jouw input helpt inzicht te krijgen in hoe de perceptie, verwachtingen en uitdagingen rondom LGBTQ+-representatie zich ontwikkelen. De resultaten worden openbaar gedeeld om transparantie te bevorderen en merken te stimuleren tot structurele verandering. Want naarmate de cultuur verandert, moeten ook onze strategieën meebewegen.

De uitkomsten worden gepresenteerd op 27 juni tijdens het ADsterdam Festival of Creativity, waar ze centraal staan in een live panel met toonaangevende stemmen uit de industrie. Bestel nu je tickets en sluit je aan bij het gesprek.

Het invullen van de enquête duurt slechts 5 à 10 minuten. https://survey.msi-aci.com/dotdata/start?u=68F9C8BBD61345C9ABAFE0CB9981BC67&ExtID=b2b

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Publicis Groupe

THE POWER OF ONE. Publicis Groupe bundelt de kracht van al haar expertises om levensechte ideeën te creëren. We zijn 7 disciplines onder één dak. Data, technologie, media, digitaal, creatie, pr en productie.Dé plek voor krachtige partnerships. Door de naadloze synchronisatie van onze disciplines, zijn wij in staat om persoonlijke klantervaringen op schaal te ontwikkelen. Creativiteit maakt hierbij het onderscheid. VIVA LA DIFFERENCE

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in