Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit trend report is voor organisaties met groeiambitie

Merken die in 2026 het verschil willen maken, moeten hun business opnieuw aanscherpen.
Partner
Redkiwi

Redkiwi is een Rotterdamse agency die bedrijven laat groeien. Al meer dan 20 jaar helpen ze organisaties zich onderscheiden met technologie, strategie, creativiteit, marketing. Onafhankelijk met die échte ‘we-gaan-voor-de-klant’ agency vibe. Waar veel bedrijven vast zitten aan betaalde partnerrelaties, kiest Redkiwi wat werkt voor jouw bedrijf. Na 20 jaar blijven ze groeien, altijd met dezelfde energie en klantgerichtheid. Een vriendschappelijke club die met passie zijn klanten centraal stelt. 

redkiwi trendrapport 2026

Groei is geen optie meer; het is een strategie. Het nieuwe jaar draait om onderwerpen als agentic development, conversational marketing en AI als kernonderdeel van je businessmodel.

Bij Redkiwi ontwikkelden we, in samenwerking met Shopify, het trend report 2026: ‘AI-driven’. Speciaal voor organisaties met groeiambitie. Een rapport dat laat zien hoe je jouw merk en business future-proof maakt, nog vóór je concurrent dat doet.

Waarom je dit report móét lezen

AI ontwikkelt zich sneller dan enig andere technologie in decennia. De impact is vergelijkbaar met elektriciteit, maar de adoptiesnelheid ligt vele malen hoger. Bedrijven die te laat schakelen, verliezen marktaandeel nog vóór ze hun strategie kunnen aanpassen. Zoals Tobi Lütke (CEO Shopify) het treffend zegt:

“AI is geen hulpmiddel, het is een multiplicator van menselijke capaciteiten.”

Dit rapport laat zien hoe AI de kern van je organisatie verandert. We belichten onze vier expertises: strategy, engineering, seduction en performance, en laten zien hoe je als merk relevant blijft in 2026. Niet door ‘mee te doen’, maar door initiatief te nemen.

Trends die je organisatie nu al vormgeven

Het trend report 2026 belicht ontwikkelingen die nu al van invloed zijn op je groei:

  • Autonomous Growth Loops: AI-modellen die je volledige groeicyclus optimaliseren zonder handmatig ingrijpen.
  • AI binnen ad platforms en ad platforms binnen AI: De grote verschuiving. Niet alleen worden platformen slimmer, AI zelf wordt een distributiekanaal. 
  • GEO Impact: In een wereld waarin AI-tools content selecteren voor gebruikers, verandert discoverability volledig. Dit bepaalt wie gezien wordt en wie verdwijnt.

En dat is nog maar het begin. In totaal bundelen we 28 trends. Makkelijk te lezen, zo ben je snel op de hoogte. Het is een roadmap voor organisaties die willen innoveren, merken die willen excelleren en teams die klaar zijn voor versnelling.

AI-driven, human-led

Bij Redkiwi zien we AI niet als het eindpunt, maar als het fundament voor duurzame groei. Het is de motor van je organisatie, terwijl mensen het kompas blijven. Een nieuwe manier van werken. Een nieuwe generatie merken en organisaties.

Ontdek hoe je jouw merk toekomstbestendig maakt, sneller innoveert en duurzaam groeit nog vóór je concurrent dat doet. Lees het volledige trend report 2026: AI-driven

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Redkiwi

Redkiwi is een Rotterdamse agency die bedrijven laat groeien. Al meer dan 20 jaar helpen ze organisaties zich onderscheiden met technologie, strategie, creativiteit, marketing. Onafhankelijk met die échte ‘we-gaan-voor-de-klant’ agency vibe. Waar veel bedrijven vast zitten aan betaalde partnerrelaties, kiest Redkiwi wat werkt voor jouw bedrijf. Na 20 jaar blijven ze groeien, altijd met dezelfde energie en klantgerichtheid. Een vriendschappelijke club die met passie zijn klanten centraal stelt. 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in