Overslaan en naar de inhoud gaan

Landelijke dekking in ziekenhuizen: een unieke kans voor maatschappelijk en zorggericht adverteren

Al 30 jaar helpt Vitrina merken opvallen in ziekenhuizen.
Partner
The Golden Delicious

The Golden Delicious helpt organisaties aan overzicht en continuïteit in hun marketing. Met een vaste werkwijze, flexibele inzet en een klein team wordt structureel gewerkt aan zichtbaarheid en groei. De Marketingservice biedt rust en richting, zonder overbodige franje. Campagnes, content en strategie lopen in elkaar over, met duidelijke afspraken en korte lijnen. Alles draait om helderheid en doen wat nodig is. Niet meer, niet minder.

Vitrina

Als marketeer zoek je altijd naar dat ene kanaal waar de doelgroep niet vluchtig scrolt, maar écht stilzit. Waar aandacht vanzelf ontstaat, zonder opgeëist te worden. Dat kanaal bestaat. Dat is: het ziekenhuis. Vitrina zorgt met haar unieke concept dat jouw boodschap bij een groot publiek binnenkomt.

Iedereen vecht om seconden aandacht. In het ziekenhuis pakken wij minuten

Jos Bookelman, oprichter Vitrina

Een domein met historie

Het is nog niet iedereen bekend, maar al meer dan 30 jaar biedt Vitrina merken de mogelijkheid zichtbaar te zijn in ziekenhuizen. Waar dit domein voor anderen gesloten bleef, heeft Vitrina dit, als enige, consequent en zorgvuldig ontsloten. Inmiddels zijn meer dan 85 ziekenhuizen in Nederland en België aangesloten – een bijna volledige landelijke dekking.

Landelijke impact

Landelijke merken benutten het netwerk voor schaal en consistentie. Zo zijn een zorgverzekeraar, een landelijke keten van opticiens of audiciens of een bank met een duurzame propositie zichtbaar in wachtkamers, gangen en hoofdingangen.

De mogelijkheden voor het bereiken van gevarieerde doelgroepen is groot. Elke dag komen vele duizenden bezoekers het ziekenhuis binnen. Bezoekers die tijd hebben en tijdens het wachten de naam en boodschap van het bedrijf of merk tot zich nemen.

Langdurige en exclusieve aandacht

De kracht? Exclusieve aandacht voor het merk. Dat houdt in: minutenlange exposure in een betrouwbare omgeving die geloofwaardig en maatschappelijk relevant is.

Samen maatwerk

Ziekenhuizen zijn een speciale plek in het medialandschap, ze bieden een uniek canvas met onvermoede mogelijkheden voor marketeers. Wie hier instapt, claimt een kanaal dat voor anderen gesloten blijft. Het is een bijzondere plek om een merk sterk en betrouwbaar neer te zetten. Vitrina weet als geen ander hoe landelijke zichtbaarheid het meest effectief gecombineerd en ingezet kan worden – altijd met maatwerk per ziekenhuis – en adviseert hierin graag.

Geïnteresseerd? Neem contact op met Vitrina. Telefoon: 0229-414208, of kijk op vitrina.nl.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
The Golden Delicious

The Golden Delicious helpt organisaties aan overzicht en continuïteit in hun marketing. Met een vaste werkwijze, flexibele inzet en een klein team wordt structureel gewerkt aan zichtbaarheid en groei. De Marketingservice biedt rust en richting, zonder overbodige franje. Campagnes, content en strategie lopen in elkaar over, met duidelijke afspraken en korte lijnen. Alles draait om helderheid en doen wat nodig is. Niet meer, niet minder.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in