Premium

Gamma herintroduceert 'Dat zeg ik'

De retailer en Joe Public beginnen een nieuwe merkcampagne met de oude pay-off.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Veel Nederlanders denken nog steeds dat &;Dat zeg ik&; de pay-off van Gamma is. Dit deed Gamma en reclamebureau Joe Public Take-Away Advertising ertoe besluiten een campagne te ontwikkelen die gebruikmaakt van de kracht van deze regel.

Met behulp van korte varianten op de zin &;Dat zeg ik&; wordt op thematische wijze een klusverhaal verteld waarbij een USP van de retailer belicht wordt. &;Dat zeg ik&; is vervolgens de vanzelfsprekende conclusie.

De campagne wordt in 2015 met minimaal 3 commercials neergezet. De eerste hiervan, ‘Afsluitdijk’ genaamd, is vanaf komende week te zien.


;Afsluitdijk&; door Joe Public Take-Away Advertising


 

Credits:

Adverteerder: Gamma
Verantwoordelijk bij Gamma: Alex Phaff, Helma van Remmerden
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Bart Oostindie en Antoine Houtsma
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producer: Denise Willigers, Merel Groenenboom
Produktiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Mattias Schut
Editor: Teun Rietveld
Muziek: FC Walvisch

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie