Premium

Gamma herintroduceert 'Dat zeg ik'

De retailer en Joe Public beginnen een nieuwe merkcampagne met de oude pay-off.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Veel Nederlanders denken nog steeds dat &;Dat zeg ik&; de pay-off van Gamma is. Dit deed Gamma en reclamebureau Joe Public Take-Away Advertising ertoe besluiten een campagne te ontwikkelen die gebruikmaakt van de kracht van deze regel.

Met behulp van korte varianten op de zin &;Dat zeg ik&; wordt op thematische wijze een klusverhaal verteld waarbij een USP van de retailer belicht wordt. &;Dat zeg ik&; is vervolgens de vanzelfsprekende conclusie.

De campagne wordt in 2015 met minimaal 3 commercials neergezet. De eerste hiervan, ‘Afsluitdijk’ genaamd, is vanaf komende week te zien.


;Afsluitdijk&; door Joe Public Take-Away Advertising


 

Credits:

Adverteerder: Gamma
Verantwoordelijk bij Gamma: Alex Phaff, Helma van Remmerden
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Bart Oostindie en Antoine Houtsma
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producer: Denise Willigers, Merel Groenenboom
Produktiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Mattias Schut
Editor: Teun Rietveld
Muziek: FC Walvisch

Advertentie
premium

Registreer en probeer 1 maand gratis

Om dit artikel te kunnen lezen heb je een Premium account nodig. Registreer nu en probeer de eerste maand gratis.

Probeer 1 maand gratis Abonneer direct

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie