CSB Outdoor vanaf nu Exterion Media

De naam CBS Outdoor is vanaf nu voorgoed verdwenen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De rebranding is voltooid, een bekende naam in het medialandschap verdwijnt, vanaf 20 januari gaat CBS Outdoor verder onder de nieuwe naam: .

De wijziging is een gevolg van de overname van CBS Outdoor door private equity company Platinum Equity in september vorig jaar.

De directeur van – nu – Exterion Media, Frank Hardenberg, legt uit dat in de nieuwe naam ‘exterior’ (buiten) en media worden gecombineerd. Hardenberg: ‘Wij zijn niet alleen experts in buitenreclame, maar opereren in een breder medialandschap.’

Exterion Media blijft de pay-off van CBS Outdoor, ‘engaging audiences’, wel gebruiken. Dat betekent zoveel als ‘het bereiken van de juiste doelgroep voor onze adverteerders’, legt Hardenberg uit. ‘Daarbij zullen we blijven investeren in innovaties; nieuwe mogelijkheden en technologieën om “engaging audiences” waar te kunnen maken.’

Het nieuwe logo ziet er als volgt uit:

Hardenberg zegt dat de verschillende onderdelen van het nieuwe logo de doelgroepen vertegenwoordigen die Exterion Media bereiken. ‘Onze commerciële partners – adverteerders & franchise partners en onze mensen. Dit symboliseert dat het geheel meer is dan de som van de afzonderlijke delen.’

Volgens Hardenberg vangt met het nieuwe merk Exterion Media wel een nieuw tijdperk aan. ‘Vooral door onze nieuwe aandeelhouders. Innovatie zal een belangrijke drijfveer zijn. Het blijft echter business as usual met een verzwaarde focus op groei en rendement. Het lokale management wordt meer empowered dan voorheen, wat de lokale strategie ten goede komt.&;

Verder wil Hardenberg de concurrentie niet wijzer maken dan die is. &;Onze strategie wordt vanzelf duidelijk.&;

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie