De winkelketen laat klanten in de metaverse inspiratie opdoen, maar ook aankopen doen.
H&M introduceert in Amsterdam een winkelformule die inspeelt op lokale wensen, zoals kleding repareren. Boomerang maakte de campagne.
De conclusie van bijna een kwart eeuw juridisch touwtrekken is: H&M pleegt met twee strepen geen inbreuk op Adidas' drie strepen.
Op Chinese sociale media roepen mensen elkaar op om producten van Nike niet meer te kopen.
H&M zegt het kopen van tweedehands kleding makkelijker te willen maken om bij te dragen aan het duurzamer maken van de mode-industrie.
Moederbedrijf H&M Group onder vuur na intern gebruik van naam Nigga Lab Beanie bij dochteronderneming &Other Stories.
Muscas wordt hoofd van nieuwe, samengevoegde afdeling.
Volkswagen is de zoveelste in het rijtje van merken die de mist in zijn gegaan met dubieuze reclames. Hoe is dat te voorkomen?
Op 11 mei verwacht H&M de klant weer te kunnen verwelkomen in alle filialen.