De pitch ging tussen drie bureaus. Het eerste werk van de hand van Lemon Scented Tea is al uitgebracht.
Ook Persuade en Lemon Scented Tea verwelkomen nieuwe klanten. Lees hier het laatste account- en pitchnieuws.
Het ietwat vergeten drankmerk van Lucas Bols moet 'van herinnering naar hip' getild worden. De pitch liep eind vorig jaar.
'Door een centraal narratief kunnen we memorabele momenten creëren over de hele customer journey.'
Betrouwbare e-bikes van Cortina worden in beeld gebracht in filmische campagne van Lemon Scented Tea 'Hoe je dag ook wordt'
Het variërende aanbod van het gebied wordt in de etalage gezet als Leidsebuurt Theaterbuurt.
Het duurzame modemerk plaatst het ‘Made in’-label trots aan de buitenkant van het t-shirt om te laten zien waar en hoe het gemaakt wordt.
Het dierenpark wil met een nieuwe positionering het publiek nog meer betrekken. ‘Omdat dat onze ambities helpt.’
Ouwehands Dierenpark heeft gekozen voor Lemon als strategisch en creatief partner.