Eerste campagne Lemon Scented Tea voor Cortina na pitch-winst

Betrouwbare e-bikes van Cortina worden in beeld gebracht in filmische campagne van Lemon Scented Tea 'Hoe je dag ook wordt'

Cortina campagne
Cortina

Na de recente pitch-winst is dit de eerste campagne die Lemon Scented Tea maakt voor Cortina. In de campagne zijn vijf verhaallijnen te zien. In elk van deze verhalen speelt een Cortina e-bike als ‘sidekick’ de mens uit de brand.

Advertentie
advertisement

Populariteit e-bikes

Cortina, dat onderdeel is van Kruitbosch, stond vooral bekend om de U4-transport, een erg geliefde niet elektrische fiets. Nu speelt het merk in op de grote populariteit van e-bikes en hebben ze recent een nieuwe uitgebracht. De nieuwe E-Blau doet denken aan een VanMoof met een iets minder sexy uitstraling én een groter prijskaartje van maar liefst €2.649.

Aanstormend talent

Voor de productie van het filmpje hebben Cortina en Lemon Scented Tea gekozen voor Holy Fools, samen gaven zij de kans aan de 20-jarige Reilin Joey van Holy Fools om de film te regisseren. ‘De kennis en visie die hij op 20 jarige leeftijd al heeft is bewonderenswaardig. De samenwerking die we hadden met Lemon Scented Tea en Cortina was er één met veel vertrouwen.’

 

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Erik Terpstra, Milou van As, Lotte Post, Sarah van Haute

Bureau: Lemon Scented Tea

Productie: Holy Fools

Regie: Reilin Joey

DOP: Roderik Patijn

Edit: Tobias Cornelissen

Sound design: Audentity

Color grading: Pixmix

Media: Brandwebbing

'Hoe je dag ook wordt'

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie