X zet stap in het worden van een 'everything app' door het introduceren van 'Matchmaking'.
CMO Studio | ‘Onze Generative AI-cursus is by far de nummer-één-cursus van ons learning platform op dit moment.’
Driekwart van de ondervraagde CMO's, CFO's en senior marketeers in de B2B-wereld wil meer gaan werken met generatieve AI.
Ook biedt LinkedIn tijdelijk meer dan honderd cursussen over AI gratis aan.
Nog steeds kunnen we veel marketeers onderverdelen in één van de twee kampen en hebben we geen eenduidig antwoord op de vraag.
Minder budget vraagt om meer cijfers: de ROI is in roerige tijden belangrijker dan ooit.
Actie ondernemen op het gebied van duurzaamheid is niet langer een 'nice to have' voor merken: het is een maatschappelijke verwachting.
Één van de meest effectieve middelen die een organisatie kan inzetten om zich te onderscheiden en haar waarde te bewijzen aan klanten.
De ingrediënten voor een gedegen aanpak in tijden van een krappe arbeidsmarkt.