Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Mode

Lees meerLees minder
Nieuwe campagne Bol.com
Bureaus

Nieuwe campagne Bol.com draait om zelfrelativering

Nieuw modeplatform mikt op moderne vrouw die ‘soms gewoon moet rennen voor de bus’. Volgens de webwinkel is dit de grootste kopersgroep.

Shoeby geeft podium aan subculturen met lancering contentplatform
Diversiteit

Shoeby geeft podium aan subculturen met lancering contentplatform

‘Dare to be you’ moet een ode aan eigenheid zijn en toont dat inspiratie daarvoor niet van de catwalk komt maar van de straat.

Na Febo en McDonald's lanceert ook Pizza Hut eigen kledinglijn voor fans
Merkstrategie

Na Febo en McDonald's lanceert ook Pizza Hut fan-kledinglijn

De fanwear-collectie is ontworpen in het kader van Bring the Hut home en bestaat uit badslippers, trainingspakken en een pizzapunt-ketting.

Calvin Klein presenteert video-miniserie over hoe je jeans moet stylen
Merkstrategie

Calvin Klein presenteert video-miniserie over hoe je jeans moet stylen

De serie, gepresenteerd door moderedactrice Nell Kalonji, zou antwoord geven op de meest gestelde vragen over jeans op Google.

Discountsuper Aldi presenteert nieuwe fancollectie voor de zomer
Merkstrategie

Discountsuper Aldi presenteert zomerse fancollectie

‘De modelijn omvat iconische fashionitems en accessoires waarmee fans deze zomer de blits gaan maken.’

G-Star Raw introduceert gratis denim-reparatieservice 
Purpose Marketing

G-Star Raw introduceert gratis denim-reparatieservice 

Het Certified Tailors-project, dat moet helpen de fashion footprint te reduceren, wordt kracht bijgezet met nieuwe campagne.

premium
 ASAP Rocky is nieuwe stijl-boegbeeld van Klarna
Merkstrategie

A$AP Rocky is nieuwe stijl-boegbeeld van Klarna

Wereldwijde campagne van het fintechmerk roept op om de lockdown-modelook aan de wilgen te hangen en weer een modieuze look aan te meten.

Bol.com wil hét modeplatform worden en lanceert campagne 
Campagnes

Bol.com wil hét modeplatform worden en lanceert campagne Van Classy tot Casual

De webwinkel zegt niet onder te doen voor andere mode e-tailers.

Ralph Lauren ontwerpt innovatieve mode voor op Snapchat
Digital transformation & tech

Innoverend Ralph Lauren ontwerpt mode voor op Snapchat

Bedrijven presenteren eerste digitale collectie merkkleding ter wereld, speciaal voor Bitmoji.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Laatste pagina 2

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media