Na Febo en McDonald's lanceert ook Pizza Hut fan-kledinglijn

De fanwear-collectie is ontworpen in het kader van Bring the Hut home en bestaat uit badslippers, trainingspakken en een pizzapunt-ketting.

Na Febo en McDonald's lanceert ook Pizza Hut eigen kledinglijn voor fans

De hype is voorbij en het lijkt een standaard te worden: fastfoodketens en discountmerken die een eigen kledinglijn lanceren. In navolging van onder andere Aldi, LidlMcDonalds, Zeeman en Febo is het nu Pizza Hut die zijn eigen fanwear presenteert.

Advertentie
advertisement

Bring the Hut home

In het kader van ‘Bring the Hut home’ biedt de pizzafranchiser een gevarieerd aanbod aan fanartikelen die volgens Pizza Hut ‘perfect geschikt zijn om pizza in te eten’. De limited edition-items van de zogenoemde Tastewear-collectie zou ontworpen zijn voor de fans om aankleden meer te doen laten voelen als pizza eten. Het merk belooft daarbij ook nog dat het garderobe-aanbod de pizzafan er in elke situatie geweldig laat uitzien.

Na Febo en McDonald's lanceert ook Pizza Hut eigen kledinglijn voor fans
Na Febo en McDonald's lanceert ook Pizza Hut eigen kledinglijn voor fans

Pizza Hut fanwear-collectie

De collectie bestaat uit een rood trainingspak met servetjesmotief,  een t-shirt met Pizza Hut-logo, een pizzapunt-ketting en natuurlijk ontbreken de rode campingsneaker-badslippers ook niet. 

De fastfoodketen geeft zelfs de garantie dat alle artikelen het goed doen bij saus en kaas. De fashion-items zijn te bestellen in de online Hut Shop.

Lees ook: McDonald’s presenteert McNuggets-kledingcollectie 

Reacties:

Peter van Leeuwen
Interessant bericht, Pascal! Maar zijn er überhaupt nog wel Pizza Hut vestigingen in NL?
Of is dit een internationaal programma?
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie