Verzekeraar introduceert na 10 jaar nieuw duo Matthijs & Roos. ‘Niks vervlakking, gewoon écht goeie reclame’, aldus bureau Joe Public.
Verzekeraar gaat over op nieuw campagneconcept, opnieuw met Joe Public, dat ook de afscheidscampagne voor Ohra-koppel Rob en Els maakte.
De verzekeraar brengt haar flexibele zorgverzekering, met Fysio Meeneemservice, voor 2022 onder de aandacht.
In de videoreeks strijden merken als Ohra en PostNL, met behulp van Youtubers Nesim en Qucee, om de gunsten van een jonge werkzoekende.
De commercial, die zich afspeelt in een corona-teststraat, draait dit keer om de Autoverzekering van de verzekeraar.
Nieuwe campagne bestaat uit 2 commercials en is een reis door het reclameverleden van de zorgverzekeraar.
Verzekeraar bouwt campagne die al 8 jaar loopt verder uit.
Traditiegetrouw doet Validators een voorspelling over de commercial die er als beste in weet te slagen emotie op te wekken
Onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials.