Ohra-zorgcampagne haakt in op het thuiswerken

De verzekeraar brengt haar flexibele zorgverzekering, met Fysio Meeneemservice, voor 2022 onder de aandacht.

Ohra-zorgcampagne haakt in op het thuiswerken
Joe Public Take-Away Advertising

Ohra lanceert, inspelend op de actualiteit van het thuiswerken, een nieuwe campagne over de flexibele zorgverzekering die het voor 2022 biedt. De verzekeraar stelt dat klanten vanaf dan het hele jaar hun eigen keuzes kunnen maken, omdat Ohra zegt te begrijpen dat klanten bij het kiezen van een zorgverzekering niet altijd vooruit kunnen kijken.

De campagne is ontwikkeld door het vaste bureau Joe Public Take-Away Advertising.

Onverwachte gebeurtenissen

In de commercial, met opnieuw het bekende Ohra-stel Rob & Els in de hoofdrol, is Rob die een verrassing wacht en daar niet zonder lichamelijk ongemak vanaf komt. De zorgverzekeraar licht met de commercial de zogenoemde Fysio Meeneemservice uit.

Volgens Ohra kunnen klanten voor een kleine bijbetaling hun overgebleven fysiobehandelingen meenemen naar volgend jaar. 

De commercial

Thuiswerken | OHRA Zorgverzekering met Fysio Meeneemservice

Campagne-uitrol

De 360°-campagne die verder bestaat uit OLV, social content, online display en radio.

Lees ook: Pechvogel-stel van Ohra schittert weer in nieuwe campagne

Credits: 

Klant: Ohra 

Verantwoordelijk van klant: Claudia Stewart, Nynke Nijkamp, Brenda Gerritsen, Brett Gaasbeek Creatie: Antoine Houtsma, Marcel Hartog 

Strategie: Jeroen van Eck Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen 

Producer bureau: Merel Groenenboom, Dylan Driessen 

Productiemaatschappij: Holy Fools 

Producer: Defne Anit, Lotte Vens 

Regisseur: Mattias Schut 

DOP: Menno Westendorp 

Offline editor: Marc Bechtold 

Online: McGyver 

Grading: George Ballatoni 

Geluidsstudio: FC Walvisch

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie