Pechvogel-stel van Ohra schittert weer in nieuwe campagne

De commercial, die zich afspeelt in een corona-teststraat, draait dit keer om de Autoverzekering van de verzekeraar.

Pechvogel-stel van Ohra schittert weer in nieuwe campagne
Ohra

Als vervolg op de Ohra-leenautoverzekeringscampagne lanceert de verzekeraar nu een campagne rondom de Ohra Autoverzekering. In de nieuwe campagne is het het bekende pechvogelstel, Rob en Els, dat wederom schittert in blunders. De campagne, die zich afspeelt in een corona-teststraat, is ontwikkeld door het vaste bureau van de verzekeraar, Joe Public.

Advertentie
advertisement

Boodschap

Volgens Brenda Gerritsen, manager merk, communicatie en social bij Ohra, is de boodschap dat de auto bij Ohra goed verzekerd is, tegen een betaalbare premie. ‘En met de service van de Ohra App kun je een schade altijd eenvoudig en zonder gedoe afhandelen.’  

Inhaken op actueel fenomeen

Creatief directeur Antoine Houtsma van Joe Public vindt het mooi om te zien hoe Ohra het opnieuw aandurft om met een knipoog in te haken op een actueel fenomeen. ‘Na de commercial uit 2019 die inhaakte op de gele hesjes-beweging nu zo’n beetje de eerste campagne die inspeelt op het corona-fenomeen de teststraat.’

De Ohra-commercial

Teststraat | Ohra Autoverzekering

Campagne-uitrol

De campagne wordt uitgerold op tv, radio, en ondersteund met online video’s, social media en online acties.

Lees ook: Tony's en Brewdog maken samen bier, dat had niet gehoeven

Credits:

Klant: Ohra

Verantwoordelijk van klant: Claudia Stewart-Duijndam, Brenda Gerritsen, Brett Gaasbeek

Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn

Producer bureau: Merel Groenenboom

Productiemaatschappij: Holy Fools

Producer: Defne Anit

Regisseur: Mattias Schut

DOP: Hidde Boorsma

Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold

Online: Ton Habraken

Grading: George Ballatoni

Geluidsstudio: FC Walvisch

Plaats als eerste een reactie

Advertentie