Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Cem Tanyeri van Patagonia Benelux.
Een persoonlijke oproep van general manager Matthijs Visch aan marketeers: ‘Stop met het creëren van kunstmatige behoeften.'
De webshop van Mud Jeans is gesloten en er zijn enkel tweedehandsjeans te koop via een livestream. ‘Black Friday is niet meer van deze tijd.
De ceo van het purpose-merk roept andere adverteerders op in de strijd om de techgigant te dwingen eindelijk verantwoordelijkheid te nemen.
De boodschap van Haglöfs: als je toch graag iets wilt kopen op de 'heftigste verkoopdag van het jaar', koop dan tweedehands.
Bedrijf wil net als Wetransfer, Tony's Chocolonely en Dawn succes in de zakenwereld herdefiniëren.
De voormalig global social media manager van Tommy Hilfiger wordt verantwoordelijk voor de merkstrategie.
Het duurzame merk naait een label in zijn kledingstukken met het advies om Trump weg te stemmen.
De zogenaamde ‘Social Scan’ van Boomerang Agency moet ervoor zorgen dat de marketing van merken socialer wordt.