The Masterpiece: 207.000.000 cumulatief bereik, een PR-waarde van €2.900.000 en een verkoopresultaat van +1140%
'Endore' wil met grafische tenues en humor vooral het plezier en het sociale aspect van wielrennen benadrukken.
Wat is de drijvende kracht achter de succesvolle ploeg die aan de lopende band A-merken aan zich verbindt en zelfs reclameprijzen wint?
De campagne is het startsein van een samenwerking tussen de wielerploeg en sponsor die doorloopt tot 2025.
Adverteren rondom sport vergroot je naamsbekendheid, geeft je imago een boost en verhoogt je conversie
Juli is een supersportmaand, met supersportkansen bij onder andere de Tour de France. In een jaar vol sport springt deze maand er echt uit.
Hoe hebben merken het in deze sportzomer gedaan? Na het EK, de Olympische Spelen en de Tour is het tijd om de (tussen)balans op te maken.
Hema roept Nederlanders op hun geluksmomenten op de fiets te delen via #fanvanfietsen.
De Tour de France biedt merken unieke kansen om miljoenen luisteraars te bereiken. Lees hier waarom je hier als merk bij wilt zijn.