Gorillas en Jumbo-Visma zijn 'freaking fast' op de fiets

De campagne is het startsein van een samenwerking tussen de wielerploeg en sponsor die doorloopt tot 2025.

Gorillas en Team Jumbo-Visma slaan handen ineen

Tijdens de Tour de France, die morgen van start gaat, is flitsbezorger Gorillas te zien op het tricot van Team Jumbo-Visma. In maart dit jaar werd bekend dat de flitsbezorger de wielrenploeg gaat co-sponsoren tijdens de Tour de France 2022.

In de vandaag gelanceerde campagne moet duidelijk worden waarom de samenwerking zo goed past: beiden zijn 'freakin’ fast' op de fiets. We kijken in de online video naar een Gorillas-bezorger die terechtkomt in de wereld van de Tour; vol uitgedoste fans tot een fietsende dino aan toe. Ook komen wielrenners Primož Roglič en Wout van Aert voorbij in de commercial. 

De campagne, ontwikkeld door sportmarketingbureau TDE, is het startsein van een samenwerking tussen de wielerploeg en sponsor die doorloopt tot januari 2025. 

Alles draait op tijdwinst

Volgens Richard Plugge, directeur Team Jumbo-Visma, betreft het een 'vanzelfsprekende link' tussen Gorillas en de wielerploeg. 'Ook bij ons draait alles om tijdwinst op de fiets. Bovendien is fietsen groen, gezond en de oplossing voor vastzittende binnensteden; een boodschap die we beiden uitdragen.' De samenwerking moet bijdragen aan 'de wereldwijde bekendheid' van de flitsbezorger, aldus Plugge.

Sadik Cevik, general manager Gorillas Nederland: 'We willen blijven groeien, ook in Nederland. Als flitsbezorger met een belangrijke rol voor onze riders, voelt deze succesvolle wielerploeg als een logische match.'

De campagne wordt online en op social media uitgerold. Bekijk ‘m hieronder:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie