'Het werk dat de overgenomen bureaus maken, laat vaak te wensen over', stelt Reinier Steures.
Het bureau gaat 'een cruciale rol' spelen bij het ontwikkelen van strategie en concepten om BNR beter te positioneren.
De veiling levert de overheid 153 miljoen euro op, maar wat brengt het de ‘winnaars’?
Samen met strateeg Arnout Visscher en bureau D8 zijn de merkwaarden en identiteit van BNR aangescherpt.
Listn is een initiatief van FD Mediagroep en richt zich op de zakelijke doelgroep. De nieuwe campagne moet die doelgroep enthousiasmeren.
BNR pakt groots uit met de onthulling dat 'juice-koningin' Yvonne Coldeweijer een nep-video deelt. Vakgenoten heben hun bedenkingen.
Het platform is wel welkom bij de Ster als het ‘FD en BNR’ uit zijn commercial haalt. Ronduit kinderachtig, vindt het mediabureau van Listn.
De drie mediapartijen hebben de handen ineengeslagen om een podcastserie te maken over de Nederlandse cryptoscam van BN'ers.
Ondernemers kunnen twee dagen lang in het BNR programma Ochtendspits hun product of dienst promoten.