Samen met strateeg Arnout Visscher en bureau D8 zijn de merkwaarden en identiteit van BNR aangescherpt.
Listn is een initiatief van FD Mediagroep en richt zich op de zakelijke doelgroep. De nieuwe campagne moet die doelgroep enthousiasmeren.
BNR pakt groots uit met de onthulling dat 'juice-koningin' Yvonne Coldeweijer een nep-video deelt. Vakgenoten heben hun bedenkingen.
Het platform is wel welkom bij de Ster als het ‘FD en BNR’ uit zijn commercial haalt. Ronduit kinderachtig, vindt het mediabureau van Listn.
De drie mediapartijen hebben de handen ineengeslagen om een podcastserie te maken over de Nederlandse cryptoscam van BN'ers.
Ondernemers kunnen twee dagen lang in het BNR programma Ochtendspits hun product of dienst promoten.
Slechts lichte groei NPO Radio 1 en BNR.
BNR ontwikkelt van nieuwszender naar een audiobedrijf. Mireille van Ark: 'Succes wordt niet meer alleen afgemeten aan FM luistercijfers.'
Van 1,1 naar 0,6 procent marktaandeel in tien jaar. Waar zijn de luisteraars heengegaan en vooral waarom zijn ze afgehaakt?