De twaalfde aflevering van Just Getting Started, de podcast voor jonge bureauleiders, is nu te beluisteren.
Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, deelt Renee van Oetelaar inzichten over de 'ongrijpbare next gens'
De nieuwe creatieve topvrouw geeft uitleg over haar overstap en ambities bij het Nederlandse bureau.
'Bij Tosti zoeken we een soort geniale gekken, Alvin past daar goed bij.'
‘Als we relevant willen blijven, moeten we met jonge contentmakers samenwerken’, aldus het reclamebureau.
CAMPAGNEPRAAT | Ons panel had graag het dolce vitagevoel teruggezien in een filmpje over pasta. En waar zijn de knappe mannen in maatpakken?
Boomerang maakte voor pastamerk Barilla een campagne waarin een fan wordt verrast door zijn tennisheld.
Boomerang Agency, dat zelf jarenlang Pride-campagnes ontwikkelde, vindt ‘pinkwashing' niet meer van deze tijd en komt in actie.
Van de Bovenkamp werkte 2,5 jaar bij MediaMonks en keert terug als executive creative-director bij Boomerang (nu onderdeel van Publicis).