De campagne is ontwikkeld door DDB Amsterdam. Voormalig DDB-creatief Aad Kuijper schreef zelfs de songtekst.
Beide bedrijven werkten hiervoor samen met DDB Unlimited.
Deze advertentie, voor de Lincoln Continental, had natuurlijk in de Top 50 Beste Autoreclame moeten staan, betoogt Erwin Wijman. Of wacht.
Oprichter van het het kersverse bureau Hotel L'Amour, Aad Kuijper, roept op om de liefde voor het reclamevak weer in ere te herstellen.
Aleks Fiege [Bertolli] en Aad Kuijper [DDB] brengen het voormalige Unilever-merk terug naar de basis, culinair en ongescript.
Dick van der Lecq en Aad Kuijper over de comeback van DDB Unlimited. ‘Onze gezamenlijke vijand is de onderschatte waste in marketing
Kuijper gaat functie van chief creative officer vervullen bij het Amsterdamse bureau.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Aad Kuijper van Alfred International.
Medeoprichter Aad Kuijper blijft werkzaam bij Alfred als associate creative director.