Adformatie ging in gesprek met Danny Membre, zaakwaarnemer Van der Meijde, Robert Kooiman (Betcity) en Arno de Jong (Toto).
Nieuw online kansspel-platform 'waar het niet gaat om de ééntjes en de tweetjes maar om de kennis en de weetjes' lanceert eerste campagne.
In nieuwe campagne treedt de recordinternational opnieuw op als de monarch van het eentje hier en het tweetje daar.
Albert Heijn komt overall als beste uit de bus, vlak voor Koning Toto. Lidl krijgt de rode lantaarn uitgereikt.
Happy Hardcore EK-campagne met Jack van Gelder opgezweept met 90's-muziek van Charly Lownoise en Mental Theo.
De analist belandt temidden van een ‘battle’ tussen de rapper en koning Andy van der Meijde
Jury: '(Koning) Toto heeft zich met humor en een fantastische uitvoering eigentijds ontwikkeld met verbijsterende resultaten tot gevolg.'
Al voor de oorwassing door Zondag met Lubach zag Toto - dat de handen ineen slaat met KNVB - dat de lol in het spel gaat boven groei.
Elke dag zet Adformatie een campagne in de spotlights. Dinsdag: hoe Sjaak Swart de nieuwe Koning Toto wordt.