Transfernieuws: Voormalig Koning Toto, Andy van der Meijde, naar Betcity.nl

Nieuw online kansspel-platform 'waar het niet gaat om de ééntjes en de tweetjes maar om de kennis en de weetjes' lanceert eerste campagne.

Transfernieuws: Voormalig Koning Toto, Andy van der Meijde, naar BetCity.nl-platform

Betcity.nl, sinds 1 oktober een nieuw Nederlands platform op de markt voor online kansspelaanbieders, lanceert zijn eerste campagne. Opvallend is de verschijning van een voormalig Koning Toto als hoofdrolspeler: Andy van der Meijde.

De profvoetballer van weleer zegt in de commercial zelf ‘een ‘transfertje te hebben gemaakt naar een betting-platform waar het niet draait om de ééntjes en de tweetjes, maar om de kennis en de weetjes.’ Een directe verwijzing naar de Toto-campagnes.

Lees ook: Hoe en waarom oud Koning Toto Andy zijn laatste 'droomtransfer' maakte

Advertentie
advertisement
Voormalig Koning Toto naar Betcity.nl
Voormalig Koning Toto naar Betcity.nl

‘Aanbod betcombinaties en -boosters’

De nieuwe online sportweddenschap- en casino-aanbieder claimt dat het platform uniek is vanwege de toegang die het biedt tot het laatste sportnieuws dat samengesteld zou zijn door sport- en wedanalisten. ‘Ook voorziet onze redactie de gebruikers van unieke betcombinaties en -boosters.’

De commercial van Betcity.nl

Betcity.nl commercial - Transfertje Andy

Sportfans bereiken en uitdagen

Robert Kooiman, marketing director van het in Amsterdam gevestigde Betcity.nl, vertelt dat het online kansspelmerk het speelveld wil veranderen door de spelers uit te dagen slimmer te spelen. ‘Door Andy van der Meijde het gezicht te maken van onze allereerste campagne zijn we overtuigd dat we een grote groep sportfans kunnen bereiken.’

De campagne wordt uitgerold op tv en social media.

Lees ook: 

Credits:

Bureau: Glasnost

Regisseur: Bram Koopman

Producer: Jaro Gevers

Plaats als eerste een reactie

Advertentie