De dierentuin wil de kijker 'verliefd laten worden’ op de natuur. Dawn tekende voor concept en creatie.
De online bank stapt voor de nieuwe campagne over van MediaMonks naar Dawn.
Nederland heeft 3 zilveren en 5 bronzen Epica Awards gewonnen, waarvan tweemaal zilver en eenmaal brons voor Wieden & Kennedy.
Out of Office | Wat doen mensen na werk? Maila Ahmad zet zich met hart en ziel in voor het jaarlijks terugkerend Koerdisch filmfestival.
Als reclame mensen tot meer kopen en gokken kan aanzetten, moet het ook het tegenovergestelde kunnen bewerkstelligen stelt Snellenberg.
Volgens het reclamebureau is het de hoogste tijd om open kaart te spelen en roept de branche op hetzelfde te doen.
Hardcore duurzaam bankieren vraagt om het nodige lef, stelt hoofd marketing Maud Pinckers.
Dawn (onderdeel van Springbok) staat 'aan de rand van iets groters', en dat gaf de doorslag, aldus pr-talent Jager.
Natwerk won in de ‘koninginnencategorie’ Commercieel , terwijl Dawn het meeste prijzengeld, €1.000.000 in de vorm van mediawaarde won.