Jari Kloppenburg verruilt na 10 jaar SteamTalmark voor Dawn

Bij zijn nieuwe werkgever wordt 'de volle potentie van merken' benut, aldus de topstrateeg.

Jari Kloppenburg

Nog geen week na de herintroductie van Dawn kondigt het Amsterdamse reclamebureau de komst van strategy director Jari Kloppenburg aan. Hij komt na ruim tien jaar van arbeidsmarktcommunicatiebureau SteamTalmark, waar hij onderdeel was van de directie en prijswinnende campagnes ontwikkelde voor onder meer Defensie (dat recent bij SteamTalmark vertrok) en de Belastingdienst. 

Kloppenburg is tevens lid van de raad van advies van het Swocc. Het is niet duidelijk van wie hij het stokje als strategy director bij Dawn overneemt. Een opvolger bij SteamTalmark is eveneens niet bekend. 

Kloppenburg: 'Nog te vaak zien we dat het merk, werkgeversmerk en interne merk aparte pilaren zijn binnen organisaties. Dat silo-denken staat de consistentie en groei van die merken in de weg. Bij Dawn wordt integraal gewerkt vanuit 'mens, missie en merk-DNA', waardoor de volle potentie van merken wordt benut.'

Meer nieuwelingen

Kloppenburg is overigens niet de enige nieuweling in korte tijd bij het Amsterdamse B Corp-bureau. Eerder dit jaar startten ook Brenda Waegemaekers en Loranne Roozendaal (beiden voormalig KesselsKramer), Robin Siewe (TBWA), Loïs van Reeuwijk (Dorst & Lesser) en Thomas Stevens (Unlike) bij Dawn. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie