De toekomst van digital is het afgelopen jaar fundamenteel veranderd, grotendeels door Gen Z en dat ze “nee” zeggen tegen de status quo.
De jongeren veranderen de wereld en dringen aan op een toekomst waarin digital niet langer de echte wereld overheerst, maar deze juist dient om een manier van leven te creëren die authentiek en duurzaam is.
We zien dit in de manier waarop Web3-technologieën opkomen om “fygitale” ervaringen te bieden, en waarop creatieven ChatGPT en AI-gestuurde beeldgeneratoren gebruiken als hulpmiddelen in plaats van vervanging. En hoe digitale consumenten bewuste merken zoeken die hun menselijkheid centraal stellen, zelfs in een geglobaliseerde wereld die wordt aangedreven door cloud computing en revolutionaire connectiviteit.
Het 2023 DEPT® Trends Report onderzoekt deze en meer dan twintig andere opmerkelijke trends op het gebied van technologie, business en cultuur.
Aan de hand van case-studies, onderzoek en voorbeelden uit de praktijk, kijken we hoe merken de toekomst vormgeven en hoe jouw merk hetzelfde kan doen.
DEPT® 2023 Trend Report

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.
Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.
Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu