Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
  • premium
    Blog / 2 May 2017 - 12:00

    Waarom Heineken’s Worlds Apart-video niets met purpose te maken heeft

    ‘Niks mis met de film, noch met de boodschap; wel met de afzender’

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 14 May 2014 - 11:25

    Ga omhoog in de Maslowketen!

    Ingmar de Lange schrijft in Tijdschrift voor Marketing dat fysieke producten zijn uitontwikkeld. Ik ben het hier niet mee eens.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 27 March 2014 - 12:54

    De 12 vormen van betekenisgeving

    De betekeniseconomie draait om welzijn.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 10 March 2014 - 14:55

    Het Purpose Grid

    Omdat alle betekenisvolle bedrijven een constructief, beklijvend verschil in mensenlevens willen maken, is er altijd een concreet maatschappelijk issue waaraan bedrijven – vruchtbaar, verantwoord, verbonden, verbeterend – kunnen bijdragen. Er moet een echt probleem of een echte uitdaging zijn, om een echt – betekenisvol – verschil te kunnen maken. Alleen mensen immers bepalen wat betekenisvol is. Het purpose-principe is: -hoe urgenter de issue, -hoe betekenisvoller de interventie van het bedrijf is voor me

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 17 February 2014 - 10:16

    De Waardigheden; het Betekeniskapitaal van bedrijven

    Betekenismarketing draait om het creëren van merkwaardigheid; het creëren van waarde voor merken door bedrijven een betekenisvol maatschappelijk verschil te laten maken.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 28 January 2014 - 15:23

    Merkwaardigheid

    Merkwaardigheid is het creëren van waarde voor merken, door deze een betekenisvol verschil te laten maken in het leven van mensen.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 6 January 2014 - 13:33

    Rollen van Betekenis

    De Betekeniseconomie gaat over het maken van een constructief verschil in mensenlevens door bedrijven.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 12 December 2013 - 12:20

    Mattering is de nieuwe Marketing

    Betekenismarketing is marketing in de Betekeniseconomie. Het is dus gewoon marketing. Het draait in essentie – onveranderd – om het bevredigen van consumentenbehoefte door bedrijven. Omdat de context waarin die bedrijven opereren echter ingrijpend veranderd is, is de vorm waarin die behoeftebevrediging plaatsvindt wel ingrijpend veranderd, en heeft Betekenismarketing unieke kenmerken.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 18 November 2013 - 9:28

    Purpositioning.

    Het bouwen van betekenisvolle merken begint met het purpositioning proces; het proces van betekenisvol positioneren. Betekenisvol positioneren is een inclusieve wijze van positioneren; een – betekenisvolle - plaatsbepaling voor alle dimensies van bedrijven/merken.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 4 November 2013 - 9:09

    De 8 kenmerken van betekenismarketing

    Betekenismarketing is een nieuwe en andere manier van marketing. Betekenismarketing kent een aantal specifieke kenmerken; karakteristieken die het herkenbaar anders maken dan conventionele marketing.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 14 October 2013 - 7:40

    De evolutie van merken.

    De betekeniseconomie is een geëvolueerde economie. We zijn nu aangekomen bij waarde-uitwisseling op het hoogst mogelijke - menselijke - niveau: welzijn. Geluk. Dit betekent dat mensen een - wederkerige - uitwisseling nastreven die op – wederzijds - geluk gericht is. Dit heeft grote gevolgen voor merken.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 23 September 2013 - 7:49

    Purpose; het marketingwapen van de toekomst!

    Marketing was vroeger het vak van het zoeken naar het grote, veilige midden van de markt. Daar vertoeven was voor merken het lucratiefst. Dat grote, veilige midden van de markt is echter steeds nadrukkelijker het grijze & gevaarlijke midden geworden, en zorgt voor de opkomst van een fundamenteel nieuwe waarde-positie in de consumentenmarkt; purpose.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 2 September 2013 - 7:53

    What's In Your Hands?

    Betekenismarketing is een kwestie van betekenisgeving; je geeft betekenis. Je geeft betekenis door te geven om mensen. Je geeft om mensen door te geven aan mensen. Je geeft als marketeer of ondernemer aan mensen met wat je gegeven is; met de middelen die je met je bedrijf voorhanden hebt om een betekenisvol verschil te maken in mensenlevens.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 1 July 2013 - 5:46

    MVO met de V van Vruchtbaar, Verantwoord, Verbonden en Verbeterd

    Een vierde (en tot september laatste) blog over de betekeniseconomie, waarin het boeken van reële maatschappelijke vooruitgang - het maken van een tastbaar positief verschil voor mensen en/of de mensheid - het hoofddoel van business vormt. Het woord wat daarbij het best de lading dekt is constructief. In de betekeniseconomie is constructief het nieuwe effectief.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 25 June 2013 - 5:43

    De maatschappij is de nieuwe markt.

    De betekeniseconomie gaat business en marketing de komende jaren ingrijpend veranderen. In deze blog schets ik de 20 belangrijkste verschuivingen.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 13 June 2013 - 7:54

    De betekenis van betekenis.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 3 June 2013 - 5:36

    Welkom in de betekeniseconomie!

    Vanaf vandaag begin ik met een nieuwe blog die in het teken staat van de betekeniseconomie en het bouwen van betekenisvolle merken: Truthmarks

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 22 May 2013 - 16:17

    Organischeren; ondernemen met menselijke maat.

    Hierbij post ik het artikel dat ik schreef voor het zomernummer van Boeddha magazine over het geluksgericht organiseren van ondernemingen.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 26 February 2013 - 8:52

    Het Bruto Provinciale Geluk van Drenthe!

    Voor wie wil weten waar in Nederland je het gelukkigst kunt wonen, lees mijn bijdrage voor Drenthe Magazine over het Bruto Provinciale Geluk van Drenthe.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 17 February 2013 - 11:40

    Goodvertising!

    Normaliter ben ik niet zo van het bloggen over één bepaald boek, maar voor Goodvertising van Thomas Kolster maak ik graag een uitzondering. Dit – belangwekkende - boek verdient alle aandacht.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 4

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media