5PM aan de slag voor Center Parcs

Het Amsterdamse bureau ontwikkelde een Youtube-strategie, met onder andere kanaaloptimalisatie en channel-management.

Youtube Marketing Agency 5PM gaat Center Parcs Nederland, België, Duitsland en Frankrijk helpen een prominentere expert-rol in te nemen op Youtube.

Het Amsterdamse bureau ontwikkelde een Youtube-strategie, met onder andere kanaaloptimalisatie en channel-management. Ook is er een nieuw kanaaldesign doorgevoerd met thumbnails en banners en is de content geoptimaliseerd. Studio Catwise is inmiddels aan de slag gegaan met data-gedreven contentcreatie.

Kevin den Haan, Content Manager Center Parcs Europe, zegt dat CenterParcs haar klanten in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk op alle mogelijke manieren informatie wil bieden. 'YouTube is daar tegenwoordig een belangrijk onderdeel van. Ook vinden we het belangrijk om ons bereik te verbeteren.'

Ronen Wolf, Co-founder 5PM en Studio Catwise: 'Wij geloven dat data merken kan helpen om effectiever gebruik te maken van video. YouTube is de grootste database op het gebied van organisch kijkgedrag wereldwijd. Voor Center Parcs wilden we weten welke content zij konden maken, om hun doelgroep beter te informeren. Met een Data Driven Content Creatie-onderzoek, analyseren we de YouTube-database grondig om zo achter de kijkintentie van hun doelgroep te komen. Hiermee verhogen we de organische kijktijd en daarmee de aanwezigheid van Center Parcs op YouTube.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie