Ace neemt data en growth-agency Off The Record over

Met de overname voegt de bureaugroep data- en growthmarketing toe aan haar dienstverlening.

V.l.n.r.: Off The Record Managing Partner Dusty van Steekelenburg, oprichter Bas Prass, (nogmaals Dusty van Steekelenburg) en Ace-ceo Rogier IJzermans.

Data & growth agency Off The Record treedt per vandaag toe tot Ace. Met de overname voegt de bureaugroep data- en growthmarketing toe aan haar dienstverlening en bouwt het verder aan haar geïntegreerde propositie van Connected Brands. 'Een belangrijke nieuwe stap naar een meer performance based werkwijze.'

Advertentie
advertisement

Ace heeft de afgelopen periode hard gebouwd aan het verstevigen van de merkdienstverlening. 'Met de overname van Off The Record zetten we de belangrijke nieuwe stap naar een meer performance based werkwijze', zegt Ace-ceo Rogier IJzermans. 'Ze zijn absolute voorlopers op het gebied van data- en growthmarketing in Nederland en een van de weinigen bureaus die echt geïnteresseerd zijn in de koppeling van data met creatie. Voor ons is dit essentieel in het bouwen van duurzame geïntegreerde oplossingen voor merken.'

Business growth

Het doel van Off The Record-oprichter Bas Prass  is data- en growthmarketing op de kaart te zetten. 'We willen de go-to partij zijn binnen Europa op het gebied van business growth en product-innovatie, zowel voor grote merken als scale-ups die marktleider willen worden. Dit is altijd een multidisciplinair proces, waarbij de grootste successen worden behaald door nauwe samenwerking met top-professionals. Door ons aan te sluiten bij Ace hebben we deze slagkracht in één keer te pakken. Ook stelt het ons in staat om het beste talent uit de markt aan te trekken en voorop te blijven lopen, terwijl we ook nog eens werkzaam zijn voor de crème de la crème op klantgebied.'

Ace bestaat uit de bureaus: HERC, Born05, Blauw Gras, Glasnost, Fitzgerald, Airborne, Newborn en vanaf vandaag dus ook Off The Record. In Utrecht en Amsterdam werken er meer dan 200 mensen. De groep werkt voor merken als ASN Bank, KLM, Nederlandse Loterij, Samsung, Unilever en YoungCapital.

Lees ook:

PR-bureau Glasnost naar Born05 Group: 'Een keuze voor cultuur en ambities'
Ace blikt vooruit: 2021 wordt een kanteljaar

Plaats als eerste een reactie

Advertentie