Adeptiv gaat verder onder de naam Springbok

Adeptiv werd vorig jaar ingelijfd door het Belgische Springbok. De groep heeft ambitie op korte termijn verder te groeien.

Springbok, het van oorsprong Belgische digitale agency, kondigt vandaag aan dat vanaf heden alle merken die onder haar vlag vallen verder gaan onder de naam Springbok. Het gaat om Adeptiv - met daaronder de labels Searchresult en Yourzine - en Rise + Shine in België. In totaal werken er meer dan 280 mensen voor het bureau met vestigingen in Mechelen, Brussel, ‘s-Hertogenbosch, Utrecht en Amsterdam.

Springbok is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Eind 2020 werd Adeptiv overgenomen waardoor in één klap een grote digitale marketing-speler ontstond. 

Verhaeghen, die zich met Springbok als doel heeft gesteld om een bedrijf neer te zetten dat over 100 jaar nog bestaat, vormt samen met Sammy Colson CEO van de groep. CCO Michiel van Riemsdijk is het gezicht van de Nederlandse activiteiten.

Springbok oriënteert zich momenteel op verdere strategische stappen, Het doel van de onderneming is niet om een one-stop-shop te worden, maar om ‘een digitale renaissance te ontketenen waarin moderne marketing tools niet worden gebruikt om zielloze omzetgroei te stuwen, maar om merken en culturen te creëren voor de lange termijn', aldus Verhaeghen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie