AGU klant bij Zigt

Het bureau is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning, inkoop en uitvoering van de ATL-campagnes in de Benelux.

ZIGT gaat per direct aan de slag voor het Nederlandse AGU. Het bureau gaat de mediastrategie, planning, inkoop en uitvoering van de ATL-campagnes in de Benelux verzorgen.Het doel van de samenwerking is om de positie van AGU in de markt voor fietskleding, fietstassen, regenkleding en teamwear in de Benelux verder uit te bouwen.

Zigt moet op basis van onderzoek goede synergie tussen de mediamiddelen tot stand brengen en custom oplossingen voor het zo goed mogelijk bereiken van de doelgroep forensen. Met de ‘Create the difference’ campagne wil AGU het merk laden en nieuwe collecties presenteren.

Mediadirector Rik von den Hoff van Zigt: 'De AGU-producten zijn ontwikkeld in samenwerking met Team Jumbo-Visma en zijn beschikbaar gemaakt voor toerfietsers en forensen. Een boodschap die wij graag helpen te delen.'

Senior brandmanager Lotte Heijnis van AGU: 'De ATL campagnestrategie en executie die we met Zigt hebben ontwikkeld, moet onze missie en producten bekendmaken bij een bredere doelgroep. We hebben als merk grote stappen gezet met producten die iedereen stimuleren meer te fietsen. Zigt is een kundige, hands-on partij die ook tijdens de campagne continue blijft zoeken naar optimalisatie.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie