Alphabet Nederland na pitch naar Yune

Het bureau wordt per direct verantwoordelijk voor de marketingstrategie, creatie en contentproductie.

Mobiliteitspartner Alphabet Nederland heeft na een uitvoerig pitchtraject gekozen voor Yune als nieuw creatief en social agency. Yune (IPG Mediabrands) wordt per direct verantwoordelijk voor de marketingstrategie, creatie en contentproductie.

Alphabet is opgericht in 1997 als divisie van de BMW Group. Met het hoofdkantoor in München wordt de organisatie in meer dan dertig landen wereldwijd vertegenwoordigd als mobiliteitspartner. Greo Belgers, CMIO van Alphabet Nederland: 'Wij zijn voortdurend bezig onszelf te verbeteren en opnieuw uit te vinden om mobiliteit écht verder te brengen. Daar hoort een sterke partner bij, die we nu hebben gevonden in Yune.'

Thijs Jaski, managing director Yune: 'Met Alphabet voegen we een enthousiast, menselijk gedreven en bovenal innovatief merk aan ons portfolio toe. De missie is om Alphabet de meest duurzame, innovatieve en flexibele mobiliteitspartner van Nederland te maken.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie