Asics kiest voor HPB (Het PR Bureau) 

Het PR Bureau wordt verantwoordelijk voor de PR en storytelling van het sportmerk in de Benelux.

Asics kiest voor HPB (Het PR Bureau) 

Asics kiest voor HPB. Het PR Bureau moet verder bouwen aan het Japanse sportmerk om merkvoorkeur te verbeteren en tot leven te brengen waar het merk voor staat: A Sound Mind in a Sound Body, ofwel Anima Sana in Corpore Sano (ASICS). De samenwerking is gericht op corporate, brand en product PR en campagnes rondom running, tennis en hockey in de Benelux.

Advertentie
advertisement

Zelfde visie

Caroline Fisher, Communications Director bij Asics EMEA: ‘HPB heeft ons tijdens de pitch verrast met een PR strategie en aanpak, die exact op één lijn ligt met onze visie; het voordeel van sport en bewegen gaat verder dan het lichaam, het ondersteunt een positief geestelijk welzijn.‘

Jacqueline Bosselaar, oprichter, ceo en strateeg bij HPB: ‘We zijn trots dat wij voor dit sterke merk met een authentieke focus op technologie én een gezond lichaam en geest aan de slag mogen.'

Lees ook: Het PR Bureau verandert zijn naam in HPB

Plaats als eerste een reactie

Advertentie