Audi in zee met 72andSunny Amsterdam voor internationale merkcampagne

Campagne meer dan ooit gebaseerd op inzichten en communicatietrends.

123RF

Audi komt begin 2020 met een merkcampagne die voortkomt uit de nieuwe merkstrategie en meer dan ooit is gebaseerd op inzichten en communicatietrends. Het merk heeft het Nederlandse 72andSunny als partner aangesteld voor dit wereldwijde project.

Eén van de doelstellingen is het opnieuw laden van 'Vorsprung durch Technik', de wereldwijde slogan van het merk. In de toekomst gaat het niet langer alleen om wat er op technologisch vlak mogelijk is, maar meer om wat klanten zoeken in een merk als Audi. 

'Vorsprung wordt wereldwijd steeds meer een kwestie van een innerlijke houding', zegt Sven Schuwirth, hoofd Digital Business en Customer Experience van Audi AG. 'Dat is de reden waarom we ook qua marketing nieuwe wegen inslaan om het merk Audi emotioneler te laden.'

De nieuwe merkcampagne gaat van start in het eerste kwartaal van 2020.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie