BBDO trekt nieuwe partners aan voor uitwerking propositie

Ingrid Siemes-Van der Made en Hans Blom gaan aan de slag bij BBDO Amsterdam. Zij gaan de nieuwe propositie ‘Goes Beyond’ opzetten.

BBDO Amsterdam trekt de nieuwe partners Ingrid Siemes-Van der Made en Hans Blom aan. Siemens-Van der Made was voorheen director operational marketing bij Coca-Cola. Blom werkt al geruimte tijd als zelfstandige voor opdrachtgevers als VodafoneZiggo en RTL. Samen met Ernst-Jan Smids gaan zij de nieuwe propositie (‘Goes Beyond’) van BBDO Amsterdam optuigen. Waarmee het bureau wil laten zien dat zij ‘verder denken’. 

De partners zijn nu ook beschikbaar voor intrimklussen, zegt Smids, oprichter en directeur van JUMP! Retail en tevens verantwoordelijk voor BBDO Amsterdam. 'We kennen elkaar al een tijdje en zijn thuis in het opzetten van commerciële omnichannelstrategieën en executie. Met deze expertises bieden we strategisch advies aan opdrachtgevers. Dat kan in projectvorm of in combinatie met het vervullen van een interimpositie bij de opdrachtgever.’

Smids blijft naast zijn werkzaamheden bij BBDO ook nog steeds aan het roer bij Jump! Retail staan.

BBDO Amsterdam werkt voor klanten als Mars, Sony en Eurostar. Voor grotere klussen maakt BBDO Amsterdam gebruik van zijn internationale netwerk.

De directie rapporteert aan CFO Erik Kellerhuis.
 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie