The Best Social ontwikkelt najaarscampagne voor Intertoys 

De speelgoedketen wil het Speelboek meer onder de aandacht brengen als bron van inspiratie voor ouders en kinderen.

The Best Social ontwikkelt najaarscampagne voor Intertoys 

Intertoys kiest voor social media bureau The Best Social. Het bureau moet de najaarscampagne rondom Speelboek en de feestdagen aan jagen. Voor speelgoedketen Intertoys is het jaarlijks verschijnen van het Speelboek de aftrap van het cadeau-seizoen. Het bladerwerk van de de keten is dit jaar op te halen in de winkels. Intertoys wil dat The Best Social hier extra gehoor aan geeft op social media. Het boek zelf is bedoeld om de verkopen stimuleren in het najaar. Jaarlijks het belangrijkste seizoen voor speelgoedverkoop door de aaneenschakeling van cadeaumomenten met Sinterklaas en Kerstmis. 

Thuis spelen

Sabine Winter, Intertoys: ‘Het Speelboek is een bron van inspiratie voor vele ouders en kinderen en zorgt daarnaast voor verbinding en vermaak. Dit jaar vonden we het belangrijk om onze social kanalen erop aan te laten sluiten met het oog op thuis spelen. The Best Social is hiervoor de ideale partner gebleken.’

Strategie

The Best Social heeft een campagne ontwikkeld waarmee het de speelsheid van het merk Intertoys wil laten terugkomen op de social kanalen. De content moet inspelen op de doelgroep met spelletjes, GIF-stickers en verlanglijstjes rondom de feestdagen. Daarnaast heeft het Amsterdamse bureau de ‘Thuis Challenge’ in het leven geroepen. Om kans te maken op één van de Intertoys-kadokaarten worden ouders en kinderen uitgedaagd om thuis challenges uit te voeren, bijvoorbeeld een ToyToy knutselen en daar een foto van delen, een rebus maken of speelgoed op te ruimen en daar een before en after foto van te delen op social.

Cato Duyvis, The Best Social: ‘We zijn ontzettend blij dat Intertoys ons de vrijheid geeft om los te gaan en de interactie op te zoeken met de doelgroep. Ouders en kinderen gaan nu al enthousiast aan de slag! Dit geeft ontzettend veel energie en ik ben blij om te zien dat kinderen in deze periode via de kanalen van Intertoys uitgedaagd worden om te kleuren, knutselen en creatief bezig te zijn.’

Lees ook: Makita krijgt kritiek op producttekst 'dames-boor' en reageert assertief

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie