Beter Leven-keurmerk kiest voor Food Cabinet

Food Cabinet heeft een campagnestrategie ontwikkeld om het keurmerk jaarrond top-of-mind te maken.

De Dierenbescherming kiest Food Cabinet voor nieuwe Beter Leven-campagne. Food Cabinet heeft een campagnestrategie ontwikkeld om het keurmerk ook buiten de Beter Leven week om, jaarrond op verschillende momenten (winter, pasen, zomer) top-of-mind te maken. De campagnevideo’s zijn vanaf 7 februari als advertenties te zien op youtube en NPO start.

Handelingsperspectief

Jaarlijks, in de Beter Leven week in oktober, staat het Beter Leven-keurmerk van de Dierenbescherming centraal in vrijwel alle supermarkten. Afgelopen jaar met de campagneslogan: ‘Beter Leven? Check ’t label even’. De nieuwe campagnevideo’s met deze pay-off die Food Cabinet heeft ontwikkeld, moeten concreet handelingsperspectief bieden.

Kiezen voor dierenwelzijn

Food Cabinet zegt dat het doel van de campagne is om de niet-frequente koper van het Beter Leven keurmerk altíjd te laten kiezen voor het keurmerk. ‘Deze boodschappers maken elke dag een hele hoop keuzes, keuzes die beter zijn voor henzelf, en keuzes voor de toekomst. Sommige keuzes zijn voor de hand liggend en voor andere keuzes moet de consument eerst wikken en wegen. Met de campagne maken we de keuze voor dierenwelzijn heel voor de hand liggend.’

Credits

Concept: Food Cabinet
Regisseur/Productie: Roby Kikic
DOP: Rick Bruins
Geluid: Ronald van der Spek
Gaffer: Leon Valero
Set/Art: Peggy de Bruin
Set/Art: Wessel Herbschleb
Styling: Fieke Nicolai
Visagie: Lindelotte Van Der Meer

Plaats als eerste een reactie

Advertentie