BVA sluit zich aan bij Embassy of Dutch Creativity

De Embassy is in juni voor de vijfde keer aanwezig tijdens het Cannes Lions Festival. 

De Embassy of Dutch Creativity is een initiatief van ADCN, DuPho, Dutch Digital Agencies, Dutch Digital Design, IAA Dutch Chapter, Orange Lions en VEA, met als doel om de Nederlandse creativiteit internationaal voor het voetlicht te brengen. Daarnaast stelt de Embassy dit jaar een speciaal 2-daags programma samen voor adverteerders, met zeer diverse content.

Frenkel Denie, voorzitter BVA, benadrukt het belang van samenwerken voor BVA. ‘Alleen gezamenlijk kunnen we zorgen voor een kwalitatief en gezond communicatie-ecosysteem in Nederland. Het gaat om de verbinding van merkbouwers met de hele waardeketen: de communicatie-makers, de onderzoekers en de publishers.’

Advertentie
advertisement

Programma en aanmelden

Het programma voor adverteerders vindt plaats op 19 en 20 juni en bestaat uit lezingen, workshops en vertoning van het beste creatieve en effectieve werk in Cannes. Voor meer informatie en een gedetailleerd programma, kunnen geïnteresseerden zich melden bij info@bva.nl.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie