Viral van de week - #CreateKindness

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

#CreateKindness campagne van TikTok

Dat online pesten helaas voor veel mensen helaas dagelijkse gang van zaken is bewijst de nieuwe wereldwijde campagne van TikTok: #CreateKindness. Met een videoserie én bijbehorende hashtag challenge gaat TikTok komende maand meer vriendelijkheid op het platform zaaien. Gevolg? Meer dan 190 miljoen views binnen één week. 

Een groep geselecteerde creators vertelt middels een geanimeerde videoserie hun persoonlijke ervaringen en nodigt de community uit om ook "de hartverwarmende momenten en opmerkingen te delen die je inspireren om vriendelijkheid te verspreiden". Een goede move van het platform want meer vriendelijkheid op het internet is meer dan welkom. 

Take a moment to “consider” before you comment. 

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie