Datingapp Inner Circle kiest voor Dept

Het datingplatform wil met de samenwerking de internationale groei doorzetten. 

Datingapp Inner Circle kiest voor Dept

De Nederlandse datingapp Inner Circle kiest voor Dept om samen de verdere internationale groeiaspiraties van het datingplatform te realiseren. De matchmakingapp maakte eerder al bekend de 2,5 miljoen members, verspreid over de hele wereld, aangetikt te hebben. Volgens Inner Circle wordt de app half juni volledig ge-rebrand: ‘Dept gaat dan ook aan de slag met een global digital first campagne om de rebranding tot leven te brengen.’ 

Volgens Inner Circle heeft de datingapp altijd de intentie om singles samen te brengen, maar door de gevolgen van COVID-19 is fysiek afspreken voor de members tegenwoordig een stuk lastiger. Dat is volgens Inner Circle een goede reden geweest om te kiezen voor Dept: ‘We willen met de nieuwe campagnes op de juiste manier inspelen op deze actualiteit en situatie: 'Dept kwam met creatieve ideeën en oplossingen tijdens de pitch. We werken de komende tijd dan ook samen aan het opstellen van mediastrategieën en het creëren van lokale campagnes die passen bij de huidige situatie maar ook voor wat er komen gaat.’ 

Advertentie
advertisement
Datingapp Inner Circle
Datingapp Inner Circle

Onderscheidende campagnes

Sanneke Boesveldt, cmo bij Inner Circle benadrukt de keuze voor Dept in een verklaring: ‘Wij zijn enorm blij met de assistentie van Dept op het gebied van creativiteit, tech en data. Ze hebben laten zien een goed begrip te hebben van hoe Inner Circle kan inspelen op de huidige ontwikkelingen en de datingwereld in het algemeen. Ik kijk ernaar uit dit op strategisch niveau aan de vrijgezelle daters op mondiale schaal te communiceren met pakkende en onderscheidende campagnes.’

Jord Wessels, commercieel directeur bij Dept vult de woorden van Boesveldt aan: ‘Daten in een mogelijke anderhalve meter-maatschappij is anders dan “normaal” en dat brengt voor datingapps verschillende uitdagingen met zich mee. Samen met Inner Circle gaan we op zoek naar een passende oplossing voor de nieuwe realiteit en dit vertalen we vervolgens naar sprekende campagnes die niet alleen nu, maar ook voor de wereld na Corona relevant zijn.’

Plaats als eerste een reactie

Advertentie