Digitaal bureau Talmark wordt onderdeel Steam-groep

Bureaus bundelen krachten in employer branding.

Marco van Rookhuijzen (l) en Ricardo Risamasu

Digitaal bureau Talmark is per 8 maart onderdeel van de Steam-groep. Beide bureaus zijn gespecialiseerd in employer branding en zien een groeiende behoefte in de markt voor een integrale aanpak van employer branding en online recruitment: van strategische personeelsplanning en campagnevoering tot en met de realisatie van recruitmentsites en de koppeling met recruitment-systemen.

Beide bureaus blijven voorlopig hun eigen merknaam voeren.

Versnippering

Marco van Rookhuijzen, Steam: 'We zien binnen het employer branding-vakgebied een enorme versnippering ontstaan, van allemaal kleine bureaus met deeloplossingen. Tegelijkertijd merken we dat onze opdrachtgevers zich steeds meer afkeren van zo’n patchwork-benadering. Logisch, want een succes maken van je werkgeversmerk vraagt om een integrale aanpak van je talent journey. Interne beleving, externe werving, van campagnevoering tot en met on boarding; als je het goed wilt doen, zorg je dat alle radertjes in elkaar grijpen.'

Ricardo Risamasu, Talmark: ‘Ons samengaan reikt verder dan een fullservice-benadering en digitalisering. Wij willen ook de hele keten beter laten samenwerken.'

Steam werkt met circa 25 medewerkers voor onder andere het ministerie van Defensie, de Politie, de Belastingdienst, Dienst Justitiële Inrichtingen en het UMC Utrecht. Talmark werkt met circa twintig medewerkers voor onder andere ANWB, Essent, TenneT, de NCOI Opleidingsgroep en gespecialiseerde bureaus als BeljonWesterterp, BKV en Compagnon.

Het management van Talmark blijft in functie en heeft zich meerjarig verbonden aan deze nieuwe samenwerking. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie