Edelman Amsterdam breidt uit met 15 nieuwe communicatieadviseurs en managers

Bureau zegt hard te groeien, promoveert ook 9 adviseurs intern.

V.l.n.r. Robin Den Hoed, Tara Schuh, Thomas Cordes en Debra Al

Edelman Amsterdam breidt flink uit. Het bureau dat zich tegenwoordig ‘marketingbedrijf’ noemt, heeft zich in januari versterkt met Michiel de Vries, die als managingdirector 'brand' aan de slag is gegaan. In deze nieuwe functie voor het bureau is hij verantwoordelijk voor de ‘merkgerelateerde advies- en activatiewerkzaamheden' van Edelman. De Vries is afkomstig van Artis.

Robin Den Hoed start als ‘director’ en richt zich op klanten op het gebied van corporate en B2B. Hij is afkomstig van de directe Edelman-concurrent H+K Strategies, waar hij als directeur corporate communicatie werkte voor klanten als McDonald's en Randstad. Den Hoed heeft 20 jaar ervaring in onder meer de retail, telecom en financiële sector.

Tara Schuh start als accountdirector op het gebied van healthcare. Ze begon haar carrière bij Edelman Washington DC en heeft 15 jaar ervaring in de gezondheidszorg in de Verenigde Staten, bij onder meer farmaceutische bedrijf Allergan en WPP.

Thomas Cordes, die eerder voor Edelman Amsterdam werkte, was director bij Omnicom PR Group en is nu aangesteld als accountdirector bij Edelman Amsterdam. Hij heeft expertise op het gebied van B2B en tech-communicatie en marketing.

Debra Al start als accountdirector. Ze heeft 20 jaar ervaring op het gebied van reclame en marketingcommunicatie, en werkte onder meer voor Young & Rubicam, TBWA, Ogilvy, Grey en BP Nederland.

Er schuiven ook intern enkele mensen door. Wieteke Beerepoot is gepromoveerd tot operationsdirector EMEA. Hiervoor was ze 'chief operating officer' in Amsterdam.

Anouk Benden, sinds 2007 werkzaam bij Edelman Amsterdam, is associatedirector geworden op het gebied van healthcare.

 

 

 

 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie