Flitsbezorger Flink naar XXS voor introductie op de Nederlands markt

Bureau moet helpen met introductie van het merk, het opbouwen van de merkbekendheid en het creëren van merkvoorkeur.

Flitsbezorger Flink is recent van start gegaan op de Nederlandse markt en heeft XXS - onderdeel van Candid - gevraagd te helpen bij de introductie van het merk, het opbouwen van de merkbekendheid en het creëren van merkvoorkeur. Het merk bezorgt boodschappen binnen tien minuten aan huis voor dezelfde prijs als in de supermarkt. 

Deze week is een geïntegreerde campagne live gegaan met als start een grote inzet van outdooruitingen in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Tilburg, Breda, Delft, Haarlem en Groningen.
 

Advertentie
advertisement

De ambitie van Flink is stevig: het merk wil de marktleider worden in deze geheel nieuwe categorie waarin ook partijen als Gorillas en Getir zich bewegen. Met die ambitie is gezocht naar een bureau met de nodige ervaring in introductiecampagnes die de juiste strategische en creatieve snaar weet te rakenAan de keuze ging een ‘flitspitch’ vooraf. 

Piet Hein Smit van XXS noemt flitsbezorging ‘the next big thing’ op retailgebied. 'We leven steeds meer in een instant maatschappij en daar past de propositie naadloos in.'

Benjamin Zagel, managing director Benelux bij Flink: 'We kijken uit naar het betreden van de Nederlandse markt om het voor iedereen mogelijk te maken deze nieuwe manier van boodschappen te ervaren. We hebben voor XXS gekozen vanwege de grote expertise op dit vlak alsmede voor hun creativiteit en vastberadenheid.'

 

 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie