G-Star eerste klant van nieuw bureau The Family

Linda de Graaff, Joris Kuijpers, Ed van Bennekom en Jasper Diks (allen afkomstig van DDB Unlimited) lanceren eigen bureau.

Joris Kuijpers vertrok eerder dit jaar bij DDB Unlimited waar hij executive creative director was. Samen met business director Linda de Graaff en creative directors Ed van Bennekom en Jasper Diks begint hij het nieuwe bureau The Family.

Met de naam wil het bureau uitdrukken dat intensief met klanten wordt samengewerkt. 'Met familie heb je lol, doe je dingen samen, deel en vier je dingen. Familie staat altijd voor je klaar, helpt en zegt waar het op staat. Bij familie kom je thuis, ben je altijd welkom en kun je altijd terecht.' Het kantoor van The Family, dat officieel 1 oktober de deuren opent, ziet er dan ook uit als een huis. 

Inhoudelijk wil The Family dat alle merkuitingen van een merk herkenbaar familie zijn en blijven. Het bureau werkt samen met een 'extended family' van bedrijven en individuen en zegt snel te kunnen opschalen als nodig.

Advertentie
advertisement

Eerste klant

De eerste opdrachtgever van het bureau is G-Star RAW. Samen met G-Star RAW heeft The Family het sponsorship van Max Verstappen vertaald in een commercial en een serie online en social video’s voor de Nederlandse markt. De film speelt met de overeenkomsten van het merk en Nederlands’ bekendste sportsman 'authentiek, rebels en zonder pretentie.’

Bekroond

Bij DDB Unlimited - begin dit jaar ontstaan uit de fusie tussen Databay, DDB & Tribal en Etcetera - begonnen in mei al Friso Ludenhoff en Maarten Vrouwes als executive creative directors waarmee geanticipeerd werd op het mogelijke vertrek van een aantal creatieven. 

Kuijpers, Diks en Van Bennekom behoren tot de meest bekroonde creatieven van de afgelopen jaren met werk voor Centraal Beheer, Vodafone, KLM en KPN. 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie