Glasnost start voor Getir, Gladskin en Bitvavo

Het creatieve pr-bureau voegt de drie nieuwe klanten toe aan haar portfolio.

Afbeelding: Glasnost

Creatief pr-bureau Glasnost verwelkomt drie nieuwe klanten. Het gaat om flitsbezorger Getir, handelsplatform voor cryptovaluta Bitvavo en huidverzorgingsmerk Gladskin. Glasnost, onderdeel van Ace, laat bij monde van managing director Henk Boersen weten erg trots en dankbaar te zijn voor de nieuwe klanten. 

Getir is één van de flitsbezorgingsdiensten in Nederland, waarbij fietskoeriers boodschappen binnen korte tijd bij de klant bezorgen. Glasnost gaat Getir helpen met pr-vraagstukken gericht op de Nederlandse markt.

Gladskin

Met Gladskin - dat huidverzorgingsproducten verkoopt - gaat Glasnost een business-to-business-traject aan. De partijen gaan samenwerken rondom strategie en de uitrol van verschillende 'tactische pr-werkzaamheden'. 

Bitvavo

Bitvavo ten slot is een website en app waarmee Nederlanders cryptovaluta als Bitcoin kunnen kopen en verkopen. Het handelsplatform zegt meer dan één miljoen gebruikers te hebben en hiermee het grootste Nederlandse cryptohandelsplatform te zijn. Aan Glasnost de taak om de bekendheid en merkvoorkeur van Bitvavo in Nederland te vergroten. Bitvavo is sinds begin april één van de sponsoren van het Nederlands elftal en heeft besloten om niet af te reizen naar het WK in Qatar vanwege de mensenrechtensituatie in het land. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie